Selasa, 6 Mac 2012

TAKOYAKI TAKOYAKI TAKOYAKI :D

uhh !!! dah lama tak bukak blog hihi .Dah bersemak samun aku menengoknya~ maaflah wahai kekanda ku sayang kerana saya tidak menjenguk kamu kihkih .Almaklumlah ,dah dekat final exam,assignment..quiz..test yang berlambak lambak tu kena selesaikan dulu~ kalau tidak ,meroyanlah aku kat U tu nanti hehehe


mesti korang pelik kenapa aku rajin meng update entry ni kan ? jeng jeng jeng~ ini adalah kerana aku terlalu jeles dengan orang yang selalu meng update entry entry terbaru beliau hihihi :D


sebenarnya aku mengidamkan bendaaa ni ! uwaaaaa~
TAKOYAKI TAKOYAKI TAKOYAKI disebabkan makanan ni lah aku jadi cacing kepanasan ngeh ngeh ngeh :D 




  

takoyaki ni lah yang aku nak makan -,- ada sesape tak yang boleh belanja kita ni??please please~ mengidam takoyaki ni .Tengok orang makan sedap je ,tapi tak tahu kat mana nak cari takoyaki ni =,=


Kepada sesapa yang tengah banyak duit tu ,silalah belanja aku oke ! :p
besar pahala tau belanja budak chubby ni makan kihkih



oke ,bye ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan