Isnin, 26 Disember 2011

we so proud with you ,dude ! :')

Tanggal 23 disember 2011 adalah tarikh keramat yang dinanti-nantikan oleh semua batch 96'S . jantung semua berdegup kencang seperti ribut taufan hahaha . yeahh ,time ni jugaklah teringat zaman aku ambik result PMR .lepas je aku habis kelas ,cepat cepat aku tepon mak aku tanya adik aku dapat berapa .

aku : ma ,adik dapat berapa A ?

mak : belum pergi sekolah lagi ,dia nak pegi pukul 12 .

aku : ehh ,nape nak pergi lambat lambat ? *aku pulak yang lebih lebih*

mak : takpelah ,dia tengah takut tuh . seram sejuk katanya nak pergi ambik result .

aku : erm oklah ,nanti pape hal bagitahu orang tau .

tengokkk ,aku pulak yang kemain eksaited pasal result adik aku hihihi . orang lain punya result aku yang lebih-lebih .

ALHAMDULILLAH ,adik aku dapat 7A 2B . memang terkejut gila ,susah gila kot nak tengok dia baca buku .24 jam main PS2 sampai ma abah aku penat nak cakap lagi .dia otak memang genius gila ,selalu cerita kat aku yang dia banyak tak paham subject math . tapi alhamdulillah math dia A .

Teruskan usaha dan cita cita oke , good job dude ! finally , paid off ! the most importants is , just be yourself . Insyaallah ,segalanya akan lebih dipermudahkan :) 




ok ,bye
    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan